Sign up or sign in, to get in touch with this user.
Bo91

Bo91

Hi. My name is Yibo from China and I woule like to improve my German. I‘m glad to help you to learn the Chinese langugage and w...

26-35

About me

Hi. My name is Yibo from China and I woule like to improve my German. I‘m glad to help you to learn the Chinese langugage and willing to offer the help to pass the HSK as well.
Ich bin Studierender in Gießen und möchte eine/n DeutschmuttersprachlerIn suchen. Auch sehr gerne helfe ich den Leuten beim Chinesischlernen, die sich für die chinesische Sprache und Kultur interessieren.



Ich interessiere mich besonders fürs Thema in Bezug auf die Kultur und Gesellschaft.
Wohne zur Zeit in Gießen, aber zum Treffen kann ich auch bei Gelegenheit nach Frankfurt fahren.

I speak

Language
Chinese
Level
Native
Language
English
Level
Advanced (B1-B2)

I'm learning

Language
German
Level
Fluent (C1-C2)

Here I can meet you

  • Frankfurt am Main
  • Gießen
Sign up or sign in, to get in touch with this user.