Sign up or sign in, to get in touch with this user.
darkwingduck

darkwingduck

Hallo, ich bin Lehrer im Vorbereitungsdienst (teacher-in-training) für Mathematik und Englisch und möchte meine mündlichen E...

26-35

About me




Hallo, ich bin Lehrer im Vorbereitungsdienst (teacher-in-training) für Mathematik und Englisch und möchte meine mündlichen Englisch-Kenntnisse verbessern. Leider spreche ich mit den Schülern nur grundlegendes Englisch, würde mich aber gerne in Englisch weiter fortbilden.

Hi there! I'm a teacher-in-training for English and mathematics and looking for a partner to improve my oral English skills. I can't speak English on a high level in school that is why I want to talk English on a regular basis with a native speaker.

Best
Chris

I speak

Language
German
Level
Native

I'm learning

Language
English
Level
Fluent (C1-C2)

Here I can meet you

  • Frankfurt am Main
Sign up or sign in, to get in touch with this user.